Sidor

onsdag 30 oktober 2013

NETT 2013

Idag var det dags för NETT- mässan, jag fick frågan för ett år sedan om jag ville föreläsa om det som jag brinner mest för, barn i behov av särskilt stöd. Mitt självklara svar var ja.

När jag började jobba igen i augusti efter semestern blev det plötsligt väldigt påtagligt att snart är det dags att stå där framme framför massor utav kompetenta pedagoger som arbetat i förskola i så många år och berätta hur vi arbetat med lärplattan för att framförallt kunna inkludera barn i behov av särskilt stöd i vår verksamhet.

Jag måste erkänna att det var bland det roligaste jag gjort och jag kände mig efteråt väldigt nöjd och stolt över vad vi faktiskt presenterat på vår förskola under detta år.

Så med detta inlägg vill jag egentligen bara tacka för att jag och min kollega fått möjligheten till att föreläsa och inspirera för andra pedagoger till att våga ta sig an lärplattan i det dagliga arbetet tillsammans med barnen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar